reklama

Padám hore

Padám, a nemám padák. Dosť blbá kombinácia, však? Vlastne mi ho ani netreba, lebo ja padám hore.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Snažili sa ma zachytiť, no nepodarilo sa im to. Padol som smerom hore, a stále padám. Vypli defibrilátor, a ja vidím svoje telo. Prechádzam stropom, a vidím iné telo. Eše jedno poschodie a už cítim čerstvý vzduch. Spomínam si na svoj život.

Vidím ako ma matka kojí, kočíkuje, leziem po štyroch, kradnem bratovi hračky, sedím v lavici, bozkávam sa, maturujem, sedím v lavici, bozkávam sa, promujem, žením sa, držím svojho synčeka, vraciam sa v noci po klzkej ceste na svojej motorke, umieram. Cesta do neba je krátka, a tak som musel preskočiť väčšinu tých detailov, ktoré mi dávali dôvod sa smiať. Bežne ich preskakujeme, a nevšímame si krásy každodenného života.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tomto krátkom príbehu môj hrdina umiera. Nechal som ho umrieť skôr, ako ste si k nemu mohli vybudovať vzťah. A pointa? Ak sa neviete radovať z maličkostí, nenájdete ju.

Mišo Pavlik

Mišo Pavlik

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

neberte moje názory vážne, som len študent :) Zoznam autorových rubrík:  bielačiernaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu