reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mišo Pavlik

Mišo Pavlik

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

neberte moje názory vážne, som len študent :) Zoznam autorových rubrík:  bielačiernaSúkromnéNezaradené

reklama

čierna

Pozrite sa, tu leží

Mišo Pavlik

Pozrite sa, tu leží

Áno, nechal som jej správu. Jasne som jej napísal, že dnes sa vrátim neskôr, lebo si pôjdem po práci zabehať. Každú stredu som chodieval po práci behať, no dnes som plánoval byť dlhšie...

  • 22. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Bláznivý príbeh o bláznovi

Mišo Pavlik

Bláznivý príbeh o bláznovi

Volajme ho Peter, i keď nikto nevie ako sa skutočne volá. Petrov príbeh začal pred 27 rokmi, keď sa ho matka zriekla a nechala ho zabaleného v dekách pred dverami detského domova. Postupne ako rástol, začal sa v ňom objavovať génius. Jeho nápady a myšlienky obdivovali ľudia z celého domova. Pre moje rozprávanie však začína byť zaujímavý, keď mal 17 rokov.

  • 19. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Strana 263

Mišo Pavlik

Strana 263

Keď začneme snívať o tom čo sa stalo, môžeme kľudne spať, lebo to znamená že sme si splnili všetky svoje sny?

  • 15. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu